شناسهٔ خبر: 147891 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در راستای صیانت از اراضی ملی؛

اصفهانی‌ها زمین خواری را با ارسال پیامک گزارش کنند

سامانه پیامکی اصفهان فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان اعلام کرد: مردم شریف استان اصفهان می‌توانند با ارسال پیامک به سامانه ۳۰۰۰۴۱۷۳۵ تعرضات به اراضی ملی را اطلاع دهند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ سرهنگ امیرسعید باقری فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان اظهار کرد: سامانه پیامکی یگان حفاظت اراضی به منظور حفظ و صیانت از حقوق و سرمایه‌های کشور در حوزه اراضی ملی و جهت دریافت اخبار و گزارشات مردمی از تخلفات، تعرضات و تصرف اراضی دولتی راه اندازی شده است و هم استانی‌های عزیز می‌توانند به صورت شبانه روزی و از طریق این سامانه گزارشات خود را اعلام کنند.  

وی افزود: مردم استان اصفهان در صورت مشاهده موارد مشکوک تعرض و یا تصرف به اراضی ملی و دولتی می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز (۲۴ ساعته) با ارسال پیامک به سامانه ۳۰۰۰۴۱۷۳۵ موضوع را گزارش کنند تا عوامل یگان حفاظت اراضی استان در سریع‌ترین زمان ممکن اقدامات لازم را انجام دهند.  

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان بیان کرد: تیم‌های گشت و مراقبت یگان حفاظت اراضی استان اصفهان به صورت شبانه روزی و مستمر عرصه‌های دولتی را مورد رصد و پایش قرار می‌دهند و به محض مشاهده هرگونه تخلف بر روی اراضی ملی با متخلفان برخورد قانونی صورت می‌گیرد.  

وی افزود: با هدف آمادگی بیش‌تر برای جلوگیری از تصرف اراضی و ساخت و سازهای غیرمجاز، اکیپ‌های گشتی در آماده‌باش کامل هستند و با هر گونه دخل و تصرف در اراضی دولتی برخورد می‌شود.   

سرهنگ باقری خاطرنشان کرد: رسیدگی به موضوع زمین‌خواری از اولویت‌های فعالیت‌های اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان است و به جهت برخورد با پدیده زمین‌خواری و جلوگیری از تخریب و تصرف اراضی ملی، یگان حفاظت اراضی ملی استان با قاطعیت با زمین‌خواران برخورد می‌کند.